Melegm52 merak etme bence cnm benm bebegmde doğduğundan beri nerdeyse yeşil yapiyo dediğin gbi sarı yeşil karışık yapiyo bnm kızımda mama ve anne sütüyle karışık beslendi, doktor hep normal dedi yeşil olmasına bı huzursuzluğu,kilo alımında azalma fln yoksa normal diyo. Mama kullandıkları icinde olabilir bence . Hele ek gıdaya geçince bin türlü renge giriyo kakalari .