Merhaba herkese. 5 gündür gogsumun uc kisminin biraz ustunde sislik ve agri var dr gittim devlette ultrason verdi 6 ay sonrasina özelde cok para istiyor istanbul avrupada yada yakin yerlerde ucretsiz hemen cekim yapan bildiginiz dr varmi basina boyle bisi gelen varmi yada agri sis ne oluyor mastit dediler