anne_cee Kızım 16 aylık,boyu akranlarına göre biraz uzun kilosu da var.14 aylıkken yürümeye başladı bacakları O bacak gibi duruyor fizyolojik eğrilik mi acaba?başına gelip düzelen var mı ?
sencokbiliyon anne_cee öyle bir durumunuz varsa doktora bi götürün bence. Erken yaşta tedavisi daha kolay oluyor
etuerk anne_cee bilemedim ama kuzenimin bebeğinin yürümeye başlayınca kalça çıkığı olduğu ortaya çıkıyor ( yeni doğan döneminde doktorun ihmalkarlık sonucu ) onunda bacakları bir değişik duruyormuş onlar yürümeye yeni başladı diye başta önemsemedi biri söyleyince doktora gidiyorlar öyle ortaya çıkıyor alçı süreci demir süreci yetmedi ameliyat süreci falan baya zorlu geçiyor aklınızda olsun bir kontrol ettirin içiniz rahat değilse
Tazeanne0134 anne_cee valla canım benim oğlumda öyleydi resim atsan daha iyi olur ama şimdi 4.5 yaşında düzeldi yani çok şükür Bi sorun yaşamadık biz