Eymen21 Erenveannesiiii şükür yine rahatlıkla gidip gelebiliyorum ama insanın kendi memleketi gibi olmuyor
Erenveannesiiii Eymen21 bende sene 2 3 kere gelip 1 ay kadar kalıyordum ama bebekle bakalım ne kadar gelebilecem 2 aydır oradaydım yeni döndüm Trabzon’a 2 hafta oluyor ama şimdiden özledim
Gamze-bst1 Fattoss yalnızlar şehri oldu 😒 birbirini tanıyanlar da yerlileri dışardan gelen çok ama genelde gelenler de bir başına kalıyo
edanur_dilek20 Erenveannesiiii araklida kayinvalidem kayinpederim oturuyor yani eşim araklılı sürekli gider geliriz arakliya ben Çukurçayır da oturuyorum Boztepe