Kızlar herkese selam bebeğim neredeyse 3 aylık olucak saçları çok fena dökülmeye başladı. Elini sürekli yüzüne kafasına ağzına götürdüğü için de dökülen saçları eline yapılıyor gözlerine ve ağzına girebiliyor. Aslında hiç kestirme taraftarı değildim ama yutması ve gözüne girmesi zararlı diye düşünüyorum. Sizce kesmemde bir sakınca var mı bu arada bebeğimin saçları uzun değil toka bile takılmaz hangi yöntemle keseceğimi de bilmiyorum. Kestiren, şu yöntemle kestir diyen ya da kestirmemin bir zararı olur mu bilen varsa ve fikirlerini paylaşırsa çok mıtlu olurum💗💗