kevos taşıyor. Çok duygusal çok kırılgan. Öte git desem sen benimle kötü konuştun der hüngür şakır ağlar. Gözyaşları hep hazırda bekliyor. Böyle çok narin diye birinci sınıfa yazdırmadım bu sene. Kızımı yerler orada bizimki oha denmesine bile katlanamıyor çünkü😂