Aylizlina0110 Kızımın üst 4 dişinde kahverengi lekeler vardı. 3 yaşinda. Günlük fırcalarm dün rutin dr kontolünde sordum tartar oldğunu dişçinin temizlemesi gerektiğini söyledi. Yaşayan var mı nasıl temizliyorlar
Bssraa2 Aylizlina0110 benim bebeğimde de var daha küçük fırçalatmıyor yaa büyüdüğünde temizlenirmiş en azından sevindim korkuyordum
SemaK Aylizlina0110 diş hekimi dışında çıkmıyor biz makineyle temizlettik hatta tekrarladı yine temizlenecek
Sibtug Aylizlina0110 benim oğlumda da var üst ön 3 dişte ve çok üzülüyorum 2 yaşında daha ve yeni yeni akşam yatmadan fırçalıyoruz kendini suçlayıp duruyorum bakmadım çocuğun dişine ondan oldu diye
Melekhnm Aylizlina0110 üst ön iki dişi sadece diğerleri bembeyaz maşallah paketli gıda çikolata ıvır zıvır asla yok yAni sanırım kan ilacından oldu
Alerjikrinit Aylizlina0110 diş silgisi var trendyolda bizim demir ilacı yüzünden çok fazla lekelenme oldu ben arada bir onunla temizliyorum