zeynepadilaras Merhaba. Bebeğim 9 ay 17 günlük. Çoklu besin alerjisi var. Süt, yumurta. Buğday da alerjide çıktı ancak buğday ekmeği verince sıkıntı olmayınca doktor verebilirsin dedi. Soya ve fıstık da Alerji testinde çıktı. Ne kadar doğruluk payı varsa bilemiyorum. Ama yumurta ve süt kanda da çıktı alerji testinde de çıktı. Zaten daha öncesinde anafilaksi geçirdi yoğurttan. Bundan dolayı kahvaltıda verebileceğim şeyler kısıtlı hala 8 kg’da. Öğle ve akşam yemekleri değil de sabah kahvaltısı beni çok zorluyor. Çoğunlukla irmikli meyveli bebe bisküvili kahvaltısı oluyor. Bazen de içine ceviz ve pekmez ekledigim kahvaltılar oluyor. Ancak mama şeklinde. Siz nasıl kahvaltılar hazırlıyorsunuz bebeklerinize. Sağlık ocağındaki hemşire kilo alımı çok az dedi. Bu nedenle çok moralim bozuk.
Ucansupurge zeynepadilaras Meyveli pankekler yapabilirsin benim kiziminda çoklu besin alerjisi vardı süt,yumurta,buğday,susam. Yulaf lapası,meyveli pankek,mücver,fırın sebze,zeytin ezmesi, salatalik vb
zmiraymom zeynepadilaras yavaştan alerjisi olan besinleri açsanız mesela yumurtayı yavaştan açsanız. Doktorunuz ne diyor
tugba12tugba zeynepadilaras merhabalar benim beneğimde de süt yumurta alerjisi var değerleri yüksek geldi sizin değerler nasıl 6 buçuk aylık ben diyet yapıyorum beneğime de vermiyorum yoğurt verdikten sonra göz altları şişti dudağı şişti çocuğun şuan da vücudunda egzema var siz diyet yapıyor musunuz ne zaman geçer dediler size
zeynepadilaras Ankara’da yumurtanın beyazını denediler üç dört yerinde kızarıklık olunca ağız kenarlarında yumurta verme dediler. 4 saat orada beklettiler ne olur olmaz diye. Alerji ilacı içirdiler. Şu an ne olur ne olmaz diye buzdolabında adrenalin iğnesi verdiler.
zeynepadilaras tugba12tugba Bizim değerler normal değerlere yaklaşmış ama hala bebek için diyet açma yapmadılar. Bebeğim 17 aylık oldu. Yumurta ve süt ürünleri tüketmiyoruz. Mercimeği önceden tüketiyordu bir şey olmuyordu ancak yeşil ve kırmızı mercimeğe de alerjisi çıktı şimdi😓 Ben diyet yapmadım hiç. Doktor yaptırmadı ama bebeklik egzamamız da geçti gibi. Dudağın kenarında şimdi çıkmış önceden boynu artık egzamadan sulanıyordu. Oturduğum şehirde alerji doktoru yok. Ankara’ya gidince tekrar çocuğumu göstereceğim. O zaman tekrar yazarım süreci
tugba12tugba zeynepadilaras oy kuzum ya çok zor gerçekten hele ki şu egzema durumları egzema kaç aylıkken geçti sizin :(
tugba12tugba zeynepadilaras oy kuzum ya çok zor gerçekten hele ki şu egzema durumları egzema kaç aylıkken geçti sizin :(