Doğum yapalı 8 gün oldu ama ben çıldırmak üzereyim bebeğime kundak yapmak istemiyorum oda istemiyo zaten yapınca ağlamaya baslıyo kolları bacakları açıkken daha rahat uyuyor ama gelen giden herkes delirticek beni yok efendim kundak yapmadığın için bebeğin bacağı kolu yamuk olucak şurası şu olcak burası bu olcak diye diye delirttiler beni Allah adına cocuğuna kundak yapmayan ama eli ayağı düzgün olan var mı ya bana bi yardım edin nolur