Tusa_ evet bende kardeşime aşırı düşkünüm hamileyken derdim konusu açılınca benim iyiki kardeşim var çocuğumunda olsun diye. Ama ben ne bileyim bu kadar zor bebiş doğurucağımı hergün ağlıyorum halim kalmıyor artık yani 2. Si de böyle olursa düşünemiyorum. Sezeryan oldum 23 günlük bebepim hiç yatmadım biliyormusunuz hastanede bir ayağa kalktım kalkış o kalkış daha da yatamadım hergün bir kaç saatlik uykuyla duruyorum kızım durmuyor