Arkadaşlar biraz saçma bir soru olacak ama dün birşey okudum. Sabah dişleri uyandığımız zaman hemen fırçalamamız gerekiyormuş. Ağzımızda gece boyu bakteriler ürüyormuş. Dişleri fırçalamadan su içince bunlar direk mideye iniyormuş. Ben kahvaltıdan sonra fırçalarım hep yemek kalıntısı kalmasın diye. Ben bunca zaman yanlış mı yaptım. Bilen biri beni aydınlatabilir mi ?