Kızlar Herkese selam benim oğlum 18 aylık 6 aydan beri ne verirsen ne yiyordu asla ek gıdada sorun yaşamıyorduk yemediği şey bir elin parmağını geçmez çok iştahlıydı ama bir haftadır asla ağzına hiçbir şey sokmuyor. 5 günde 800 gram vermiş bu durum atak mı bu aylarda beslenme reddi oluyor mu ? Geçici bir durum mu? Bilgisi olan yazarsa sevinirim