Arkadaşlar merhaba.Başlıkta yazıyor maalesef bebeğim evin içinde pusetten düştü ve acile gittiğimizde tomografi çekildi.Vicdanen düşmesi bi tarafa tomografide onca radyasyonu aldığı için ve yan etkilerinden birşey olur mu diye çok kötüyüm.Sağlık çalışanı arkadaşlar ya da tecrübesi olan annelerim yapılabilecek birşey varsa,yazarsa çok sevinirim.