yyasolii Sizce sivrisinek mi sprey kullandım ama etki etmemiş sanırım 
Deletedmom_110 yyasolii ay evet bizimde köyde böyle olmuştu geçmiş olsun stilex alın sürün rahatlatıyo
Meri-Mel yyasolii Canım sanki bu bişi alerji yapmış gibi de duruyor yani tahta kurusu ya da pire ısırığı da olabilir eğer öyle ise alerji şurubu oneriyor doktor bir arkadaşın başına geldi bilgin olsun 😊
CaninannesiCemre yyasolii Gerçek kantaron da iyi gelir..benim oğlumu da çok yer sinekler , kantaron veya stiderm,stilex sürerimm
anneyimannea yyasolii evet oğlumu da ısınma böyle oluyor isterseniz bir doktora götürün bizimkilerde böyle kabarmisti meğer alerjisi varmış ilaç kullanıyoruz sinek ısırınca