Karkuresi merhabalar, 7 yaşında bir kedim var depreme kadar bizimle beraber evdeydi. Kızım doğduğundan beri hiç sıkıntı çekmedik iki buçuk sene’ye yakın kızımla beraber çok iyi vakit geçirdiler hiç sıkıntı çekmedik. Eve ilk geldiğinde tabii ki kedimiz tanımak istedi sürekli kokladı etrafında dolandı alıştıktan sonra yanında yatmaya falan başladı en başından beri kedimi kızımdan uzak tutmadım yapılabilecek en büyük yanlışlardan biri bu çünkü. En başında onunla tanışırsa dayanıklılığı daha güçlü oluyor kedinden gelebilecek sıkıntılara karşı. Ne olursa olsun yalamasına izin vermeyin çünkü ne kadar temiz olduğu iddia edilse de araştırmalar sonucunda gibilerin dillerinin o kadar da temiz olmadığı kanıtlandı sonuçta kendi popolarını temizliyorlar ne kadar temiz olabilir?
Ben en başından beri kendime mutfağın yatak odasına girmeme eğitimi vermiştim kesinlikle yatak odasına ve mutfağa girmiyordu o yüzden geceleri çok rahattık, kendi sınırınızı çizdiğinizde inanın her şeyi çok kolay oluyor. Kedimiz kızımın en yakın arkadaşıydı. Bütün gelişim dönemlerini kedimiz sayesinde çok hızlı yaptığına inanıyorum çok hızlı döndü çok hızlı emeklemeye çalıştı ve çok hızlı yürüdü (9.5 ay yürümeye başladı 10 ayın içinde dışarıda koşuyordu bile) kedinin veya herhangi bir canlının çocukların gelişimi üzerinde gerçekten çok olumlu bir etkisi var. Eğer kendi kurallarınızı çizebilirseniz sıkıntı yaşayacağınızı sanmıyorum.