muazinannesii Kızlar 13 aylık oglum her gece 3 civarı uykusundan ağlayarak uyanıyo su veriyorum emzik veriyorum pıspıslıyorum zar zor geri uyutuyoruz. Memeyi keseli 1 aydan fazla oluyo meme istemiyor zaten kendisi bıraktı neden böyle yapıyo sizce
muazinannesii Benkadinimdemiii 🙄🙄 neden acaba yaa acaba sıcaklandımı diyorum balkonu açıyorum ee sabaha karsı serin oluyo bakıyorum kolları bacakları üşümüş kapatıyorum ama hergun aynı saatte aglaması ilginç