Kızlar gece olunca kasiniyorum sürekli artk kasimaktan bazı yerlerin yara oldu,ama sadece akşam kaşınıyor gündüz birşey yok,birde bebegm gece yatmiyor birkaç gündür ona mı bulaştı acaba,onun vucudnda herhangi bi iz yok ama,nasl anlarım bebegme bulasip bulasmadigini.Gerçi bende ki de uyuz mu onu da bilmiyorm da.Başına gelen varmı ya birşey desin bana bu saat oldu çok mızmız bebegim