Emzirirken durup dururken sağ göğsümün damarı şişti ve inanılmaz canım yanıyor emzirirken emzirdikten sonra da zonkluyor sanki mastit değildir çünkü hem atlattım daha önce onu hemde mememin kendinde bir şişlik yok bir de mastit bu kadar sancılı değildi sadece kahverengi yerinde damarım şişmiş hissediyorum elimle bakınca başına gelen var mı bu nedir nasıl geçer lütfen yardımcı olun doktora gideceğim ama gidene kadar canımdan can gidiyor sanki bu durumu yaşayan varsa lütfen baksın