İlk gün zaten süt gelmez. Göğüs uçlarına sütün inmesi bir kaç günü bulur. İlk sütün damlalarca gelen kolostrum yani ağız sütüdür. O damla dediğin sütler bebeğin için en faydalı sütün. Bol su içip sağım yapmanı öneririm. Fizyolojik bir sorununuz yoksa göğüs uçları uyarıldıkça süt artar. Korkmayın, bebeğinizi bol bol emzirin. Hem sütünüz artsın, hem yenidoğan olduğu için sarılık olma ihtimali ortadan kalksın.