Benim kızım da ilk 3 ay gazdan dolayı yapamazdı.kac kez acilde lavman yaptılar. Hemen hemen her 6 günün sonunda cirlayarak açılın yolunu tutardik.orda bana alıştırma dediler ama mecburdum.Hatta eczaneden alıp bikac kez de kendim yaptım.poposunda çatlak oluştu.ilacla geçti ama alışkanlık yapmadı.4.ayda gaz derdiyle birlikte çok şükür ki kaka yapamama sorunundan kurtulduk.Darisi başıniza insAllah 😊