Kızımı 2 hafta oldu emzirmeden kestim.suan 1 haftadır sabaha kadar sallayın beni diyor bırakınca uyanıp bağırıp ağlıyor bugünde gece 11slden 03 30a kadar salladım artık yoruldum oturdum ağladım tamam uyan uyuma deyip bende bağırdım bu anda artık bu sallanma işinden geceleri tek uykuya nasıl alıştıra bilirim sinirlerim çok bozuldu lütfen bana yardımcı olun