Kızlar Oğlum Neredeyse 9uncu ağını dolduracak ama tam 6. Aydan bu yana doğru düzgün hiçbir şey yemedi. Hemen hemen herşeyin tadına baktı. Özellikle son bir buçuk aydır ağzını kitliyor. Ne versem öğürüyor. Alt iki dişler çıktı üst dört dişin hepsi birlikte çıkmaya başladı acaba dişleri mi çok acıyor diyorum. Suyu bile zorla içiriyorum. Emmede sıkıntımız yok. Ama emme saatlerinin arasını açamıyorum. Biraz acıksa belki yer diye düşünüyorum ama iki çekiyor. Bırakıyor yarım saat sonra tekrar meme istiyor. Bu durumu yaşayanlar nasıl aştınız ? Hiçbir şeyi de sevdiremedim