Emziği hastaneye 4.gün kontrolümüzde doktor istediğini verebilirsin hangisini tutarsa demişti ilk o zaman başladık. Mamayı sarılık riski vardı hastanede kadehle, evde de kadeh veya kaşık biberonla verdik hiç biberon vermemiştim. 5.ay kontrolünde doktor kilo az almış biraz mama teklif et içerse içsin dedi. Biberonu da bilmiyor zaten napıcağını şaşırır ver dedi. Evde bir biberon vardı onunla verdim ertesi gün meme reddi başladı. Sonra kaşık biberonla verdim. 2 hafta önce comotomo biberon aldım denemek için. Çok şükür meme reddi olmadı. Emziğe de çok düşkün değil uykusu gelince dışarda sakinleştirmek için ve evde emzirdikten sonra uykuya geçerken kullanıyoruz