spiral taktıracağım adetimin 2.günündeyim ve ilk günler takılabileceğini biliyorum yarın randevu aldım 3.günü takılır değilmi ve takılmadan önce bi işlem yapılıyormu ? takılırken acıyormu ve takıldıktan sonra ağrı kanama oluyormu ? Sonrasında başka yöntemlede korunmaya gerek varmı kafamda bir sürü soru işaretleri