havvamete Ben saçma bir şey dediğimi dusunmuyorum direk sert çıkmış arkadaş ben de bu yüzden böyle yazmış da olabilir dedim ürün sizin siz tabiki bedava vermek istemeyebilir siniz en doğal hakkınız sizinde o söylediğim bayandan belki de daha çok ihtiyacıniz olabilir sadece bir ihtimal böyle bundan söylemiş olabilir diye yazdım ama bu tabirler de yakışmadı yani salak falan ,herbokolog falan altı üstü bir şey satılacak kalp kırılmaya hakarete gerek yok