14 aylık bir oğlum var doğduğundan beri gaz problemi yaşıyoruz zaten kolik bir bebekti. Ama artık 14 aylık oldu ve bu sıralar yine aşırı gazlı uyku düzenimiz alt üst oldu. Bu aylarda hala gaz sorunu yaşayan var mı ? Bunun bir çözümü yok mu götürmediğim doktor denemediğim yöntem kalmadı artık yıldım gerçekten