aysa_linam04 elizinannesi-19 eğer ağızının içinde yanaklarında varsa pamukçuktuk ama dilde beyazlama normal nasıl bizim dilimiz kirleniyorsa onunda dili kirleniyor ama yanaklarda varsa pamukcuk. Bence sende dilini temizlemelisin bizim dişlerimizi fırçalamamız gibi düşün
Esraela_ aysa_linam04 aynen bende bütün gece agridan uyuyamiyodum aglayarak emziriyodum. Isin kötü tarafi hemen cözemediler kizimdan gectigini. mantar oldugunz Söylememe ragmen. Mastit oldum sandilar iki farkli hastaneye gittim 🤦🏻♀️
aysa_linam04 Esraela_ yurt dışında yaşamanın en kötü yani bence doktor sıkıntısı. Benim de ilk bebeğimde bende bilmiyordum ve gögüşlerim hiç iyileşmiyordu kabuk bağlıyordu kanıyordu sızlıyordu dokunmak zaten imkansızı yani
Aliarif Esraela_ göğsünüz de mantar olduğunu nasıl anladınız sadece ağrı mi yoksa orası da beyazladı mi ağzı gibi ? Bende de çok ağrı var da emin olamadım çocuğum da pamukçuk 1 aydır geçmedi
OglummBalll Esraela_ sade Beypazarı sodadan agzına dök biraz yumuşasın sonrada sodaya batır batır sil yutsun sodayı biley olmaz kesinlikle faydasını görürsün banada dua edersin
Anne37- Esraela_ benim oğlumda çok zor atlattı bir ayı bulmuştu biz doktorun verdiği bir ilaç ve yine doktor tavsiyesiyle günde 4,5 defa karbonatlı suya (bir çay bardağına bir çay kaşığı) kulaç çubuğu ile dilini sildik
aysa_linam04 elizinannesi-19 karbonatlı suyla birde sodyum bikarbonat var karbonattan daha iyi temizliyor Türkiye de İngiliz karbonatı olarak da satılıyor gazlı beze biraz dök dilini yanaklarını hep sil
Anne37- Esraela_ inşallah canım birde her mamadan sonra su dene canım anladığım kadarıyla anne sütü içiyor mis gibi yarasın kuzuya ama oamukçuk olma sebebi orda süt yada mama kalıntı kalmadı bir kaç damlada olsa su içsinki kalıntı gitsin
Esraela_ Aliarif gögüsümde distan hic bisey yoktu koluma kadar cekiliyodu agri. Inanin duramiyodum agridan ilik dus falan hic bisey fayda etmiyodu. Basta yanma gibiydi git gide kötülesti.