ipekulas Bebeğim 55 günlük emdikten sonra üstten gazını çıkarmazsak yutkunuyor devamlı nefesi falan kesiliyor bunu yaşayan var mı?
3kedili2bebekli ipekulas evet mutlaka ama mutlaka çıkarmalısınız yoksa ya fışkırarak kusar yada o gaz bağırsaklara inip bebeğinizin ciddi sancılar çekmesine sebep olur