yalcinm hiç korkmayın benim kızımda 11 gün boyunca yapmadığı oluyordu artık 10. Günde falan lavman yaptık çok doktor gezdik normal dediler en son çok iyi ama bir o.kadar huysuz doktora denk geldik nepican dedi bebenin bokunu gübre mu yapcan 15 gün boyuncada yapmazsa normal eğer karın sisligi yoksa yüzünde veya karında morarma yoksa bebek anlamıyorsa huzursuz değilse normal bu anne sütü veya mama ya adaptasyon süreci 4. Aydan sonra düzelir ve gerçekten düzeldi