Sırt kısmını eğimli tutun bence biraz yani başı yukarıda hafif eğimli olsun yatagi, beb yatağının alti kısmına bir battaniye koydum hafif yukseltsin diye, öksürük konusunda reflü geldi benim aklıma da biz de yok ama 3.5 aylık bizde de bu ara cogaldi yedigi geliyor bigazina geri yutuyor kusan bi bebek de degil yatar pozisyonda mesela bez degisirken yada oyun halisina yatırdığım da olabiliyor. Emzirsemde mama da versem hemen yatirmamaya çalışıyorum. Gece yatarken de moro dan dolayı sırtüstü yatmıyor hep uyanıyor o yüzden yüzüstü yatiriyorum gece sorun olmuyor.