Size bir şey sormak istiyorum. Hamilelik şüphesinden ötürü evde test aldım çift çizgi ama biri silinik çıktı. Daha sonra kan testi verdim 25 temmuzda ve beta hcg 159.9 çıktı. Üstüne kanamam oldu reglden beter sancım vs oldu doktora gittim alttan muayene yaptı keseyi göremediğini birkaç gün sonra gelmem gerektiğini söyledi. Bugün kan testi verdim artık yeter arafta kalmaktan sıkıldım çünkü hamile miyim değil miyim diye beta hcg 16.6 çıktı. Allak bullak oldum. O zaman bildiğimiz değer düşmüş? O zaman ben düşük mü yapmışım ? Lütfen bilen varsa yardımcı olabilir mi