Edanur57 uykularını aslında cocuguma göre ayarladım yani bebekkiliğinden bu yana uyku aralarını ve saatlerini takip ettim ne kadar uyur kaç saatte bir uykusu gelir bunları not alırdım ve uyku saati gelmeden o ortamı sağlar uykuya geçmesini kolaylaştırırdım yani sinyali zaten cocugum veriyordu gündüz uykusunu kendisi artık istemiyordu yani fazla geliyordu uykuya direnme oldu uyusada kısa sürede uyanırdı anladım ki gece uyudugu uyku ona yetiyordu bu şekilde bıraktı