Herkese merhaba anneler🌸 4,5 aylık kızımla ciddi uyku savaşları veriyoruz postlarım da denk gelenler olmuştur bellki. Eşimde sağolsun bana güzellik yapmak istemiş ve tavşan uykusu sayfasını araştırmış İlayda hanımla görüşmüş ve eğitim satın almış. Şimdi bence benim kızım inat bir bebek olduğu için bu eğitim bizim elimizde patlayacak bence, biraz burada araştırdım yorumlar da pek iyi şeyler görmedim ama doktorumuza danıştım bi kaç hastası bu hanımdan eğitim almış çok da memnun kalmış falan diye şeyler duydum çok arada kaldım ve aşırı korkuyorum. Parası pulu umrumda değil işe yaramazsa falan da yapabilir miyim bilmiyorum. Eğitimi bebeğe değil aslında size veriyoruz dedi hanımefendi biraz beni rahatlatmaya çalıştı ama galiba ben bu can hıraş uyutma işine o kadar alıştım ki sanki es kaza bir kolaylık sağlansa tuhafıma gidecek gibi geliyor. Buradan eğitim alan var mı aranız da bu uyku eğitimi nasıl sağlanıyor? Benim kızım hep doğdu doğalı yüz üstü yatıyor mesela onu nasıl kendi kendine o pozisyon da uyutmaya alıştıracak merak içindeyim sırt üstü yatmayı asla kabul etmiyor çünkü bebeğim. Tek kuralımın asla ağlatmamak olduğunu da ilettim kendisine. Yani elbette bende kendi çabalarımla uyutmaya çalışırken ağlıyor, direniyor benimle dövüşüyor ama o kadar yani onun bir tık fazlasında bırakırım dedim asla o şekilde olmadığını söyledi falan ama öf kafam çok karıştı🤦🏽♀️ lütfen bilgisi olanlar dönerse sevinirim🌸