Hanımlar bir bebeğim var ona hamileyken yerleşme kanaması yaşamadığım için bilmiyorum geçen hafta regl oldum ve bitti bugün koyu kahverengi şekilde damla şeklinde değilde ilk adet olunca gelen kan gibi az ama belli şekilde çamaşırım kirlenmişti ped koydum fakat gelen olmadı az önce bir damla şeklinde yine geldi acaba yerleşme kanaması olabilir mi