Kuubra Mom567 canım, benim eşim sürekli bi köy ekmeği alır çok sever eve gelen herkese o ekmeği över, yedirmeye çalışır seni de her postta bestlak damlayı önerirken görüyorum aklıma o geldi kusura bakma 😂😂😂😂🙏🏻
SinanzehraNeva Mom567 bende promalt içiyorum ama oda artık yetmiyo büyüdükçe daha çok süte ihtiyacı oluyo daha fazla emiyo ek gıda almamakta ısrarcı bende kullanayım bakalım damlayı
Mom567 Kuubra valla kız az önce bir postta yazdım gördüğüm her yerde yazıyorum diye 😂😂😂😂 bence faydalı diye yazıyorum valla daha da yazmam 😂😂
Mom567 SinanzehraNeva 300715 ben Doğumdan bu yana kullanıyorum sanki onu içmesem olmayacak gibi inanıyorum ben faydasını görüyorum doğrusu ona bağlıyorum
Sinif177 Mom567 ben de kullanmaya başladım da. Bir şişe ne kadar süre gidiyor? Ona göre 2. Yi sipariş vericem. Bir de günde 3 sefer 20 damla şeklinde mi içiyorsun.aç tok fark etmiyor değil mi
Mom567 Sinif177 aç tok farketmiyor evet 20 damla 15 gün falan gidiyor herhalde hiç gün tutmadım açıkçası