busraalanya Babyyyyyy ben sezeryan esnasında bağlattım arkadaşımla aynı doğum yaptım o normal doğum yaptı şimdi bağlatmak istiyor doktor kasıktan küçükcük bi kesikle hallederiz demiş korkulacak birşey değil demiş
26merve26 Dilosko o zaman ben en az 2 yaşı bekleyeyim de sütü falan kesince yaptırayım ya şuan zor olur herhalde ben yatış falan olmuyo biliyordum