Papatyam9096 Merhaba kızlar. Bebeğim bir yaşında. Doğumdan sonra iki kez adet oldum gibi ama çok az sürdü geçti. Şimdi adet oldum ama akıntı 20 gün oldu bitmedi. Yoğun değil ama geliyor yine. Sizce normal mi ?
Gencanne2 Papatyam9096 benim 25 gün sürmüştü doktora gittim ilaç verdi kesildi hemen sonra normal olmuştum
Gencanne2 Papatyam9096 yani sizin baya geçmiş aslın bir sene olmuş ben ilk adetimde kanamam uzun sürmüştü ama inşallah sizdede bişey yoktur hemen çözüm bulursunuz. Alttan muayene etmişti yırtık vs var mı yoksa yara mı diye ama bişey çıkmamıştı
Papatyam9096 Gencanne2 Evet kardeşim de hemşire o da şimdiye kadar olman gerekirdi falan diyince buraya da sormak istedim aynısı olan var mı diye