Benim bebeğim de 9 aylık hem öksürük hem balgam var grip oldu hem de diş çıkarıyor 5 tane birden. Doktor bir sürü ilaç ve fitil verdi. Ateşi yok. Şurada bekleyeyim umarım iyi fikirler çıkar. (Ben de bebek viksini ayağına sürüp ısıttığım çorapları giydirdim şu an uyuttum göğsüne de biraz sürdüm iyi geldiğini duydum)