Merhaba sevgili anneler öncelikle gerçekten bilgi sahibi fikir sahibi olanlar yazsın kızım 6 yaşında bazen algılamıyor gibi davranıyor özellikle çok yorulduğunda basit komutlrda bile boş yüzüme bakıyor 2 3 demede haa tamam diyip yapıyor işinemi gelmiyor anlamıyorum. 1)10 arası rakamları karıştırıyor bu gün öğreniyor yarın soruyorum tekrar gitmiş okulunda kelime oyunu oynuyorlardı mesela a ile başlayan bir şeyler de b ile başlayan de oyunun mantığını anlaması zaman aldı sonra baya iyi otururdu 1 aydır benim telaşım vardı hiç oynamadım bu gün oynamaya çalıştık tekrar yok normal mi yoksa algısında bir tuhaflık mı var lütfen beni aydınlatırmısınız