guncelanneler aynı benim kızım da böyleydi 🫠 şu an yeni 19 aylık olduk ve 5 gündür tamamen bıraktı çok şükür 🙂↕️ ama bunu tek asla yapamazsınız çok zor kendi kızımdan biliyorum o da asla uyumaz ve meme aşığıydı. Benim eşim asker olduğu için biz hep tektik. Kızımı alıp memlekete geldim önce gündüzü bıraktık. Memee dediği an teyzesi ananesi o an kim varsa ilgisini hep başka yöne çekti. Böyle böyle gündüz bitti sadece uyurken emiyodu. Öğle uykusu, akşam uykuya geçerken ve gece 1-2 kere uyanınca toplam bir günde 3-4 kere emmiş oluyosu. Bu şekilde 1 hafta idare ettim. Öğle ya da akşam uykusunda masal açtım telefondan ayağımda sallamayı denedim uyumaya başladı zamanla ama gece kriz geçiriyodu. En son sabır taşı aldım işe yaramadı kızım onu emdi 🤦🏼♀️😂 sonra sirke denedim maalesef yine emdi. En son öğle uykusu da meme istedi çok ağladı o gün salça sürdüm emmedi bile görünce aa uf olmuş sütler gitmiş çok acıyo dedim maalesef çok üzücü ama mecburen yapıyo insan işte.. Onu öyle görünce bi daha istemedi sadece ilk gece zor oldu ama 2. gece alıştı şimdi ara ara uyanıyo hala 5. gündeyiz ama tamamen uyuması yemesi 1 ayı buluyomuş umarım yakında o da düzene girer 🙏🏻🫠