melisakayra kıskançlık illaki olacak bunu kabullenmek lazım başta ,benim kız daha büyüktü ama hamileyken hazırladım karnımda bebek olduğunu kardesinin olacağını doğunca ona iyi bakacagimizi sonra büyüyünce de onun arkadaşı olacağını söyledim tabi sizinki anlamayabilir ama karnımdaki bebek için AA bak kardeş sana şunu aldı diyordum , çocuk aklı sorgulamaz zaten ,arada küçük küçük hediyeler veriyordum kardeş aldı diye ,doğum yaptığım gün de bir hediye almıştım kardeş hastaneden gelirken senin için aldı diye , sonra bebek bakımını birlikte yapmaya çalıştık en azından temiz bezi onun kapatmasına izin veriyordum, kardeşinin kıyafetlerini ona sectiriyordum ,park konusuna gelince ben gebeliğim boyunca sıkıntılı gebelik olmasına rağmen durmadım kızımı hep çıkardım hatta doğumdan bir gün öncesi voleybol bile oynadık parktaki arkadaşlariyla , doğduktan sonra da bir müddet çıkamadım tabi iyilesmem gerekiyordu onun için evde oyalayacak aktiveteler buldum ve bir de benimki kreşe de gidiyordu iyileşince bebeği kanguruya koydum çıktık beraber,şimdi de bebegi arabaya koyuyorum ikisiyla beraber çıkıyoruz sürekli ,yavaş yavaş ikisini kontrol etmeyi öğreniyorsun bir de ilki çok kolikti o yüzden kucakta gezerdi inmezdi bu bebeğim de kolikti ama sakinlestirme metodum farklıydı yerinde masaj yaparak sakinlestirdim hep kucağıma alıp gezdirmedim bu yüzden kendi yerinde azıcık da olsa oyalanmayi bilen bir bebek o yüzden büyüğe vakit ayirabiliyorum , biz ablasıyla oynarken o da bizi izler ,yemek yerken bizi izler o da yer , ikisini birlikte yanıma alırım ortalarına girerim ninni söyler uyuturum öyle öyle zamanımız geçiyor