neslihanada tadimlar bittiyse öğlen sebze yada çorba öğleden sonra meyve akşam da yoğurt yediği kadar verebilirsiniz ama bir anda pat diye bu düzen degil de önce her akşam yogurt vermeye başlayarak sonraki hafta öğlen yemeği sonraki hafta meyve ekleyerek kademeli 3 öğüne geçebilirsiniz sonra da kahvaltı başlarsınız miktar ne kadar yerse ama 8. Aydan sonra tabağının bitmesi beklenir bu tabak da sizin bebeğinize bağlı aslında benim biri 3-4 yemek kaşığı yiyip doyuyor diğeri 5-6 yemek kaşığı yiyip doyuyor ikisi de aynı kiloyu alıyor ama yani bebeğinize göre ilerleyebilir siniz