Bizde hem meme hem mama gittik, 4 aylıkken emmeyi birden aniden bıraktı zaten o zamana kadar da çok ememiyordu, ben hep sütüm yok sanıyordum, meğer bebeğimde dudak bağı varmış o yüzden memeyi kavrayıp tutamıyormuş, tabiki çoook geç fark ettim, vicdan azabı çektim keşke önceden fark etseydim önlemini alırdım daha çok emzirirdim diye ama nasibi bu kadarmış