dccaden Merhabalar, Sezaryen dogum yaptım, 6 gün oldu ve hala adet olur gibi kan geliyor, normal mi ? Ne kadar sürmesi gerekiyor genel olarak ?
AnaKuzusu34 dccaden benim 35 gün oldu henüz yeni kesildi üstelik benim dikiş yerimde de akıntı var henüz iyileşmedi. Bekliyorum öyle iyileşmesini
dccaden Cok teşekkür ederim yanıtlarıniz için, internette 1 hafta sonra damla damla olması gerekir yazıyor ama benim şarıl şarıl desem yeridir,bu yüzden endişe etmeye başladım açıkçası