perikizi06 ya biz isteyip istememek arasındayız. Aslında ben çok istiyorum ne yalan söyliyim. Hani kızım daha fazla büyümeden rahata alısmadan ikisi beraber büyüsün isterim. Eşim de fazla yanaşmıyor şuan. Kızımız daha küçük ilk o büyüsün ona doyalim diyor. Bir defa ikna ettim işte ama devamı olmadı ayıptır söylemesi 😅 artık varsa nasipte olur