Kızlar cok sık kenara biseyler biriktirirmisiniz bi gun kullanirim diye yoksa atarmısınız..geçen gün taşındık ve ne var ne yokk kullanmadigim eskiyen herseyi attim aslinda öyle biriktirme huyum yok ama nasil olmuşsa artik incık cıncıkk doluymuş meger bir dünya esya attim.iyi yapmişmiyim sizce😃😃ev ferahladı rahatladık resmennn