Kizlar merhabaa sürekli yeni konular aklima geliyor ve merak ediyorum 4. Ayda kazanilacak uyku düzeni kalıcı oluyormus. Şu anda meme de ve ayakta sallayarak uyutabiliyorum çok huysuzlaniyor. Uyusun rahat etsin de nasil uyursa uyusun modundayim. Atak haftasi felan heralde. Yani kendi kendine uyumasi imkansiz gibi nasil bi uyku egitimi verebilirim sizler ne yaptınız bu sekilde uyutanlar