Nursel_yamacbatin Dolanın dondurucusunda poşette süt vardı. Dolanın fisi çekilmiş öyle kalmış dün akşam. Dün gece çözülmüş süt orda soğuktu hala. Sizce atmalimiyim. Yoksa bu akşam icirebilir miyim. Bozulmus mudur bozulduysa nasıl anlarım
Zeynepmila_keremtaha Nursel_yamacbatin 24 saat te kullanılır canım süt çözüldükten sonra 24 saat içinde tüketilmelidir yoksa çöp