Gakkoyenge 2 ay çektim bu durumu 😂 park beşiğe sığamayınca yatağımıza aldım, ona da 3ümüz sığamadık. Babayı yolladık, bu sefer yatakta sürekli döndü e yataktan da düşünce dedim bu böyle olmaz. Odasını ilk o zaman ayırdım. 1 ay daha odada oğlumla yattım, ilk zamanlar onun yatağında beraber sonra ben yatak dışına derken 8. Ayda artık kendi odasında kendi uyumaya başladı. Ve hepimizin uykusu mükemmelleşti.