Kızlar sorum başlıkta bebeğim bu aralar çok iştahsız sadece süt içiyor emzirmeye sonlandırmak istiyorum ama bir türlü hazır değilim sanki yada cesaretim yok nasıl yapmalıyım ne yapmalıyım aranızda tecrübeli anneler varsa yazabilir mi moral me motivasyona ihtiyacım var çünkü geceleri uyumuyor hep ağlıyor ikimizde yıpranıyoruz